Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Don't you wish your girlfriend was hot like mine?

Av Sofia J - 4 april 2012 18:59

Man ska ju inte skryta, but to hell with it!


Min flickvän är så het att hon är den enda orsaken till den globala uppvärmningen!


 


Jag kan inte fatta att det gått 1 år, 3 månader och två veckor sedan jag träffade Ida första gången. Denna magiska afton dagen före doparedagen då vi hade en 9 timmars dejt och var kvar tills stängning på två ställen och Ida tog sista pendeln hem. Jag lyckades missa min sista, och var tvungen att få skjuts av mamma från brommaplan hem... kl. 1 på julaftonsmorgonen. Jag satt där i bilen alldeles varm och försökte att sluta le. På gammalt beprövat lesbiskt sätt så blev vi tillsammans 18 dagar senare.


Det har ju gått bra hittills i alla fall!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia J - 8 april 2012 13:15


Alltså det är ju jobbet som gör att pendeln inte går, men nog att det kan vara lite frustrerande när det tar nästan dubbla tiden att åka hem till Ida. Vi har ju redan något av ett distansförhållande när det tar 2 timmar att åka mellan oss, dock allt ...

Av Sofia J - 8 april 2012 11:53


Vi tog oss hem i torsdags och hyrde 5 filmer. Tanken var en filmdag på fredagen.. Som inte blev av för vi sov bort hela dagen. 16 timmar lite drygt räknade jag ut det att det blev.   Men på kvällen tog vi tag i saken och bakade en Chokladfudgetår...

Av Sofia J - 8 april 2012 11:40


Hade tänkte göra detta inlägg för några dagar sen, men då gick det inte att göra över mobilen, yay.. Men bättre sent än aldrig.   I torsdags slutade jag 14.30 vilket var sjukt skönt eftersom jag snittat 2-3 timmar sömn hela veckan och var helt sl...

Av Sofia J - 4 april 2012 18:42


Hej Alla Glada! Snart är det helg och det kommer bli skönt med sovmorgon. Egentligen borde jag väl starta det första inlägget på nya bloggen med något mer spännande, men eftersom det var ett tag sedan jag bloggade så får dessa rader bli en uppvärmn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards